Hayal İle Gerçek Arasında: Annemi, anneni sevdiğin gibi sev...


Tanımlarüstü manifesto; yazıyoruz. Hakkımızda bilmeniz gereken tek şey bu; yaşıyor ve yaşadıkça bir şeyler yazıyoruz...

12.3.15

Annemi, anneni sevdiğin gibi sev...

Nar çiçeği renkli çorabımı seviyorum. Aslında bu çorap portakal rengi ve ben şiir nasıl yazılır bilmiyorum. Annem, portakal kokusunu ve portakallı çikolatayı çok seviyor. Ben, annemi ve seni çok seviyorum. Anneme "anne" de istiyorum. Bu anam anan olsun demek değil. Bu anam anan olsun demenin modernize edilmiş versiyonu. Belki tek farkı şehir jargonu ile söylenmiş olması, belki biraz daha romantik, belki daha fazlası. Şehir insanı romantik değil. Ben seninle denize kıyısı olan ve portakal kokan bir ev istiyorum.
Başka söze gerek yok, portakallı çikolata yiyelim ve annemi, anneni sevdiğin gibi sev...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımızda

Tanımlarüstü manifesto; yazıyoruz. Hakkımızda bilmeniz gereken tek şey bu; yaşıyor ve yaşadıkça bir şeyler yazıyoruz... Yazıyoruz ama yazar değiliz. Belki bir gün olma yolunda iki genciz. Devamı Biz bölümünde.

Popüler Gönderi

Copyright Berkeozkn Last Update : 17/10/2015