Hayal İle Gerçek Arasında: Bir dost yazısı vol2


Tanımlarüstü manifesto; yazıyoruz. Hakkımızda bilmeniz gereken tek şey bu; yaşıyor ve yaşadıkça bir şeyler yazıyoruz...

15.7.15

Bir dost yazısı vol2

yine bir dostum, bir yazısını yayımlamamı istedi, hayalleri olan bir adam yazmış. Buyrun;

Merhaba ben buralarda yeniyim çokça değer verdiğim, yılların dostluğumuzu eskitemediği bir kardeşimin(Furkan) ‘’Kanka, içinden ne geliyosa yaz yayımlarız’’ demesi üzerine bunu okuyanlara bir kaç şey yazmaya karar verdim.
Cümleye içinizde ukte kalan pişmanlıklardan başlamak istiyorum. Eminim bunu okuyan herkesin ‘’ulan be geriye dönebilsem ve şunları şunları yapabilsem keşke ama artık çok geç’’ dediği illaki olmuştur ama bana göre dünyadaki en aptalca söz çünkü zararın neresinden dönersen kardır demiş birileri, çok ta doğru demiş arkadaş, Şahsen hayalim emin olun hepinizden daha yoğamna dedirticek bi hayal, evet öyle ben amerikan futbolcusu olmak Türkiye'mi o bölümde de tanıtmak gücümüzü orada da göstermek için her gün çabalıyorum.
benim yaşımda bir amerikan futbolu oyuncusunun fiziği benim iki katımdır bakın bi umrumda mı? içimden diyorum ki çıksınlarda önüme öyle bi vuruyim ki kaskı çatlasın fiziksel açıdan imkansız belki ama hırs budur işte eğer hayallerinizi hedeflerinizi gerçekten istiyorsanız asla ama asla vazgeçmeyin her gün elinizden geldiğince hayallerinizin gerçekleşmesinde bi katkısı olucak herhangi bir şey yapın.
Kendini yorgun hissetsen bile başarı git gide senden uzaklaşsa bile hata üstüne hata yapsan bile hayallerin suya düşse bile kimse gayretini farketmese bile anlayışsızlık seni gülmekten alıkoysa bile ve hatta her şey hiçbir şey olsa bile vazgeçme ..yeniden başla.. arkadaşım sen büyüyünce istemediğin bir şirkette istemediğin bi pozisyonda istemediğin bi maaş ile çalışmayı hak etmiyorsun,hayatının her gününü istemediğin, sana aptalca gelen saçma sapan şeyleri yapmak mı yoksa 3 5 sene sevdiğin işi yapmak uğruna çektiğin acılar mı? Bir söz vardı hatırlayabildiğim kadarını aktarıyorum: Hayallerine giden yolda tökezlemek bile insani mutluluk verir. Yani siz siz olun önünüzde bir hedef, hayal varsa vazgeçmeyin sonra ölene kadar pişman olursun. her gününüz size batmasın.

Eğer ağaca tırmanmak istiyorsanız, yıIdızIara uIaşmaya niyet edin ki başarasınız.(Confucius)

Kişiye özel not; Enes, sana güveniyorum.

Dip not: Furkan Özdemir konuşuyor: Astronot, Amerikan fotbolcucusu, ünlü bir tenis ya da golf oyuncusu, buz hokeyi alanında bir efsane de, bu ülkenin en az, uluslarası popülaritesi olan bir gazeteci, hukukçu ya da siyaset bilimcisi kadar ihtiyacıdır. Farklı şeyler hayal etmek iyidir, korkmayın.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımızda

Tanımlarüstü manifesto; yazıyoruz. Hakkımızda bilmeniz gereken tek şey bu; yaşıyor ve yaşadıkça bir şeyler yazıyoruz... Yazıyoruz ama yazar değiliz. Belki bir gün olma yolunda iki genciz. Devamı Biz bölümünde.

Popüler Gönderi

Copyright Berkeozkn Last Update : 17/10/2015