Hayal İle Gerçek Arasında: Dialoglarım vol1


Tanımlarüstü manifesto; yazıyoruz. Hakkımızda bilmeniz gereken tek şey bu; yaşıyor ve yaşadıkça bir şeyler yazıyoruz...

25.7.15

Dialoglarım vol1

Fark ettim de, gün içinde geçen dialoglarda çok şairane konuşabiliyorum. Bunu bir yazı dizisi haline getirmek ve beğendiğim dialogları sizlerle paylaşmak istedim. Haydi Bismillah, dialoglarım adlı yazı dizisine başlıyorum.

Ben:Benim blog için hayal ettiğim şey; afilli filintalar kıvamına gelmesi. Sadece ben ya da Berke ile kısıtlı kalmasını hiç istemiyordum. Zaten sonradan sen ve aptal kel bir adamın yazıları geldi. Asım'ın şiirini geldi. Enes örcün ile konuştum. Yazdığı bir şey olursa gönderecek. Farklı yazarlar olsun istiyorum. Çünkü süreklilik ve farklı görüşler için farklı yazarlara ihtiyacımız var. O yüzden bu beni mutlu eden bir gelişme oldu. Yeni yazılarını da bekliyorum. Hayata farklı perspektiflerden bakan insanlar yazmalı ki, her kesimden insana temas edebilelim. Güzel haber, teşekkür ediyorum.

Enes:Aynen cok haklısın kanki. Elimden geldiğince yazıcam inşallah

Ben:Harika. Yaz, yazdıkça da yolla. Geçenlerde muhteşem bir tavsiye okudum onu paylaşayım seninle; "yazar olmak istiyorsanız, yazın." demiş bir filozof.

Enes:Yazar olmak istemiyorsak?

Ben:Yazmak yalnızca yazar olmak için yapılan bir eylem değildir ki, bazen rahatlamak, bazen kendini ifade etmek, bazen de sadece içindeki bir şey yazman gerektiğini söyleyen dürtüye kulak vererek yazarsın

Enes:Sen yazıp yazıp yırtıyordun. Hiç mi için gitmiyordu?

Ben:Ruhuna yazdığın sözcüklerin bir kağıt parçasına indirgenmiş olamaması çok da rahatsız edici bir durum değil bence


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımızda

Tanımlarüstü manifesto; yazıyoruz. Hakkımızda bilmeniz gereken tek şey bu; yaşıyor ve yaşadıkça bir şeyler yazıyoruz... Yazıyoruz ama yazar değiliz. Belki bir gün olma yolunda iki genciz. Devamı Biz bölümünde.

Popüler Gönderi

Copyright Berkeozkn Last Update : 17/10/2015