Hayal İle Gerçek Arasında: O kız için


Tanımlarüstü manifesto; yazıyoruz. Hakkımızda bilmeniz gereken tek şey bu; yaşıyor ve yaşadıkça bir şeyler yazıyoruz...

3.7.15

O kız için

Her şeyi değiştiren o kız'a

Oraya vardığımda, bir adliye önü gibi iğrenç bir manzara ile karşılaşmıştım. Nasıl betimlenebilir böyle bir iğrençlik, bilmiyorum. Herkes sigara içiyordu ve hiçbiri sigara içen iyi insanlara benzemiyordu. Şairler, sigara içen iyi insanlardır. Evet, şairler iyi insanlardır. Evet, ben şair olmak istiyorum. Şair olmak için şair gibi yaşamalı insan. Şair gibi yaşamam için yanımda sen olmalısın, çünkü ah muhsin ünlü'nün bir dizesine kapıldım, sürükleniyorum;
"sen beni öpersen belki de ben şair olurum"
bir ihtimalin peşinden gidiyorum, işte. Kalbimde bir şiir taşıyorum; o şiir sensin sevgilim.
Seni sessiz seversem, yüreğimi oku, kalbimin sesini dinle. Kalbimin bilgelikle konuşan yakışıklı bir sesi olabilir. İçimden bir şeyler yazmak geliyor, sanırım içimin "kalp" denen yerinden geliyorlar;
Yıldızlar düşüyor dünyaya, yağmur damlaları olarak.
Yıldız yağmuru var, oysa biz öpüşmedik.
Biz öpüşürsek; yağmur yağar, çiçekler açar ve güzel günler gelir.

Seninle uçurtma uçurmalı, gazoz içmeli ve gökyüzünü boyamalı
Bir ülke hanedanın ortak malı olmamalı
Her ülkede suya resim yapılmalı
Seni, seviyorum


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımızda

Tanımlarüstü manifesto; yazıyoruz. Hakkımızda bilmeniz gereken tek şey bu; yaşıyor ve yaşadıkça bir şeyler yazıyoruz... Yazıyoruz ama yazar değiliz. Belki bir gün olma yolunda iki genciz. Devamı Biz bölümünde.

Popüler Gönderi

Copyright Berkeozkn Last Update : 17/10/2015